Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 16 maja 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- zarządzanie pracą działu i podległych pracowników, w tym: organizacja pracy, realizacja zadań, monitoring wykonywanych czynności,
- nadzór nad prowadzonymi sprawami w zakresie gospodarki samochodowej oraz prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości rzeczowej działu, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzoru umów, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- koordynacja i nadzór nad terminowością okresowych kontroli i przeglądów budynku oraz sprzętu,
- wykonywanie prac gospodarczych związanych z obsługą siedziby Biura Prezesa.
- kontrola merytoryczna otrzymanych dokumentów finansowych i zamówień pod kątem zgodności z zawartymi umowami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze realizacji zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz Prawo zamówień publicznych,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B,
- odpowiedzialność, zaangażowanie i rzetelność w realizacji powierzonych zadań.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 46/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.