Oddział Regionalny AMW w Lublinie
Termin składania dokumentów: 16 maja 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- bezpieczne i terminowe wykonywanie przewozów, zabezpieczenie sprawnego przemieszczania się osób odpowiedzialnych za realizację zadań związanych z organizacją wydarzeń promujących Siły Zbrojne, okazjonalnie przewóz innych osób, materiałów i sprzętu samochodem służbowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- udział w spotkaniach, a także występowanie z wnioskami i rekomendacjami wdrożeniowymi wynikającymi z ustaleń zespołu w ramach przygotowań do wydarzeń promujących Siły Zbrojne,
- przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie przygotowań do wydarzeń promujących Siły Zbrojne,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, w tym dokumentów księgowych,
- realizowanie zadań z zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym bieżącej obsługi interesanta w BOK.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o zakwaterowaniau Sił Zbrojnych RP a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
- czynne prawo jazdy kat. B,
- gotowość do odbywania podróży służbowych oraz dobra znajomość topografii Polski,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, rzetelność i odpowiedzialność,
- mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 45/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.