Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 19 maja 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- udział w planowaniu działalności inwestycyjnej, w tym przygotowanie dokumentów niezbędnych do zainicjowania i uruchomienia zadań inwestycyjnych,
- pozyskiwanie i analiza danych dotyczących uwarunkowań adaptacyjnych, terenowych, prawnych niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, w szczególności parametrów będących podstawą do sporządzania dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia na usługi, w tym opracowanie dokumentacji na dostawy i roboty budowlane oraz projektów umów, m.in. na nadzory projektowe, o udzielenie środków finansowych z dotacji publicznej, konsulting techniczny itp.,
- monitorowanie i nadzorowanie procesu uzyskiwania decyzji administracyjnych (pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zgłoszeń, itp.), w tym również przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do wniosków o wydanie decyzji,
- prowadzenie, monitorowanie i nadzorowanie zleconych zadań inwestycyjnych w zakresie ich przygotowania, realizacji i rozliczania, w tym również koordynacja zadań z podmiotem zagranicznym,
- koordynacja pracy inżynierów/ specjalistów branżowych w Dziale.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,
- posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania LUB do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej LUB w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych LUB w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- umiejętność sprawdzania i sporządzania kosztorysów budowlanych, w tym obsługa programu Norma Pro,
- znajomość pakietu MS Office i AutoCAD,
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu jego uzyskania,
- przedsiębiorczość, zaangażowanie i determinacja w działaniu.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych dla podmiotów zagranicznych, np. USA,
- znajomość programu MS Project,
- znajomość metodologii PRINCE 2,
- doświadczenie w realizacji inwestycji z zastosowaniem różnych metod Project Management,
- doświadczenie w przygotowaniu Project Management Plan lub biznes plan,
- umiejętność analizowania umów, ustaw, rozporządzeń i innych dokumentów prawnych,
- umiejętność analitycznego myślenia, dyspozycyjność i komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 47/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.