Ogłoszenie o naborze nr 65/21

Inspektor w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Gdyni Termin składania dokumentów: 11 sierpnia 2021

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • obsługa bankowego systemu przelewów elektronicznych,
  • dokonywanie pod nadzorem kierownika operacji finansowych przeprowadzanych na rachunkach bankowych na podstawie zatwierdzonych i przekazanych do działu dokumentów finansowych,
  • realizowanie pod nadzorem kierownika zadań związanych z dekretowaniem i księgowaniem wybranych operacji gospodarczych, z uwzględnieniem zasad kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej,
  • bieżąca analiza płatnosci za faktury i nadzór nad terminowym spływem faktur,
  • rejestrowanie (wprowadzanie) dokumentów zakupowych w elektronicznym systemie informatycznym i ich rozdział do działów merytorycznych,
  • weryfikacja faktur i innych dokumentów obcych pod względem formalno-rachunkowym oraz sporządzanie dekretu kontrolingowego.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość ustaw o: podatku od towarów i usług VAT, podatku dochodowym od osób prawnych, rachunkowości oraz finansach publicznych,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja własnej pracy,
  • terminowość, dokładność i zaangażowanie.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości,
  • komunikatywność i odpowiedzialność,
  • znajomość obsługi bankowych systemów przelewów elektronicznych będzie dodatkowym atutem,
  • dodatkową zaletą będzie doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 65/21”

lub poprzez kwestionariusz online kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Utworzone 14 lipca 2021 11:30 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 26 sierpnia 2021 12:19 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję