Oddział Regionalny AMW w Olsztynie
Termin składania dokumentów: 20 maja 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu ewidencji wybranych operacji gospodarczych, w tym faktur, not, rachunków, wyciągów bankowych z uwzględnieniem zasad: rachunkowości, kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
- prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami oraz kontrola zaległych należności,
- weryfikacja dokumentów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
- udział w procesie planowania finansowego oraz monitorowania wykonania planu,
- sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad ewidencjonowania operacji gospodarczych,
- znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku od towarów i usług,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
- odpowiedzialność, terminowość, dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości i finansów,
- mile widziana wiedza i doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość obsługi programów księgowych będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 86/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.