Ogłoszenie o naborze nr 158/19

Inspektor w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Krakowie Termin składania dokumentów: 12 listopada 2019

 

Główne obowiązki:

  • realizowanie zadań z zakresu ewidencjonowania wybranych rodzajów operacji gospodarczych z uwzględnieniem zasad klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
  • księgowanie dokumentów: faktur, not i wyciągów bankowych,
  • współudział w sporządzaniu przelewów i regulowaniu zobowiązań,
  • prowadzenie korespondencji, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami oraz udział w inwentaryzacji,
  • sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowym od osób prawnych,
  • znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad ewidencjonowania operacji gospodarczych,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane wykształcenie ekonomiczne w zakresie rachunkowości/ finansów,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).

Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 158/19”

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46

Informacja o wyniku naboru

Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania:  Patrycja Ragan, Słaboszów

Uzasadnienie: kandydatka posiada doświadczenie zawodowe w obszarze administracyjno-biurowym oraz finansowo-księgowym. Ukończyła kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych. Na pytania Komisji odpowiadała w sposób spójny, zdecydowany i precyzyjny, wykazując się znajomością zagadnień związanych z ustawą o rachunkowości i finansach publicznych, a także komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą oraz otwartością na rozwój zawodowy.

Utworzone 25 października 2019 13:03 przez Główny Specjalista Anna Czekaj Zmodyfikowane 18 grudnia 2019 13:18 przez Główny Specjalista Anna Czekaj
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję