Ogłoszenie o naborze nr 156/19

Inspektor w Dziale ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Bydgoszczy Termin składania dokumentów: 7 listopada 2019

 

Główne obowiązki:

  • sprzedaż detaliczna mienia ruchomego w Stałym Punkcie Sprzedaży,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych oraz organizacja i obsługa kasowa stoisk promocyjno-sprzedażowych i innych punktów sprzedaży,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie obowiązującym dla punktu sprzedaży oraz utrzymywanie w należytym porządku pomieszczeń magazynowych i punktu sprzedaży,
  • opracowywanie propozycji zagospodarowania rzeczy ruchomych, ich wyceny, przeszacowania wartości lub likwidacji,
  • monitorowanie stanów magazynowych pod względem ilościowym i wartościowym oraz transport rzeczy ruchomych z innych oddziałów regionalnych AMW,
  • udział w procesie przejmowania mienia ruchomego z jednostek organizacyjnych MON i MSWiA.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • prawo jazdy kat. B.
  • podstawowa wiedza z zakresu gospodarki magazynowej,
  • znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz rozporządzeń wykonawczych,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel oraz MS Word), pracy w zespole oraz budowania relacji z klientami,
  • dyspozycyjność oraz gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz prowadzenia rozmów z kontrahentami,
  • samodzielność, uczciwość i wysokie poczucie odpowiedzialności.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór w załączeniu).

Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 156/19”

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46

Informacja o wyniku naboru

Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania:  Katarzyna Mała, Bydgoszcz

Uzasadnienie: Kandydatka posiada wykształcenie średnie techniczne oraz wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie wymagań niezbędnych uwzględnionych w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej rzeczowo odpowiadała na pytania Komisji wykazując się znajomością zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta oraz wiedzą nt. działalności Agencji. Jest komunikatywna i dyspozycyjna.

Utworzone 24 października 2019 08:58 przez Główny Specjalista Anna Czekaj Zmodyfikowane 13 stycznia 2020 09:21 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję