Ogłoszenie o naborze nr 17/21

Inspektor w Dziale ds. Organizacyjnych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Szczecinie Termin składania dokumentów: 2 marca 2021

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • realizowanie zadań z zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym bieżącej obsługi interesanta,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie i rejestrowanie faktur, not księgowych i innych dokumentów w systemie informatycznym,
  • przekazywanie zarejestrowanej korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym,
  • wysyłanie przesyłek, kompletowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji kancelaryjnej,
  • obsługiwanie urządzeń biurowych stanowiących wyposażenie kancelarii.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).

     

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 17/21”

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.

 

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 16 lutego 2021 12:10 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 21 lutego 2021 19:51 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję