Ogłoszenie o naborze nr 97/19

Inspektor w Dziale ds. Organizacyjnych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Lublinie Termin składania dokumentów: 16 lipca 2019

 

Główne obowiązki:

  • realizowanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej i bieżącej obsługi klienta,
  • udzielanie kompleksowej informacji klientom o miejscu i sposobie załatwienia spraw w oddziale, wydawanie druków, formularzy itp.,
  • kontrola dostępu do siedziby oddziału, w tym prowadzenie stosownych ewidencji,
  • przygotowywanie wniosków zakupowych i planów zamówień w zakresie właściwości działu,
  • prowadzenie ewidencji wpływających skarg i wniosków oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
  • ewidencjonowanie i przekazywanie faktur właściwym komórkom organizacyjnym.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o Zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Statutu Agencji, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem,
  • dyspozycyjność, dyskrecja, opanowanie, wysoka kultura osobista,
  • umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór oświadczenia poniżej).

Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 97/19”

 

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 501 93 31

 

Informacja o wyniku naboru

Imię i nazwisko i kandydata, miejsce zamieszkania: Kamila Skoczylas, Puchaczów.

Uzasadnienie: wybrana kandydatka osiągnęła bardzo dobry wynik ze sprawdzianu wiedzy. Posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie z zakresu obsługi klienta a także obsługi kancelaryjnej. Kandydatka wykazała się znajomością zagadnień związanych z obsługą faktur oraz z przyjmowaniem, rejestrowaniem oraz przekazywaniem korespondencji. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą dotyczącą Agencji Mienia Wojskowego, jej zadań, celów i kierunków działalności. Sprawnie odpowiadała na pytania Komisji, była komunikatywna i otwarta na nowe wyzwania.

Utworzone 2 lipca 2019 09:56 przez Maja Dzięciołowska Zmodyfikowane 18 września 2019 10:56 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję