Oddział Regionalny AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 23 stycznia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- wsparcie prawne komórek organizacyjnych Oddziału w bieżącej działalności, w tym sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad, wyjaśnień i konsultacji w razie zaistnienia wątpliwości prawnych,
- wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Oddziału,
- udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Agencji, sporządzanie projektów decyzji, pełnomocnictw i upoważnień,
- opiniowanie i opracowywanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów z zakresu prawa powszechnego,
- wyszukiwanie oraz przegląd interpretacji, orzeczeń na potrzeby Oddziału, bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych,
- sporządzanie ekspertyz i analiz w sprawach nasuwających wątpliwości interpretacyjne oraz wskazywanie propozycji rozwiązywania problemów prawnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- uprawnienia radcy prawnego oraz udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze związanym z zagadnieniami prawnymi,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu procedury cywilnej oraz administracyjnej, a także z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętności analitycznego myślenia, rzetelność, odpowiedzialność,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obsłudze jednostek sektora finansów publicznych podległych MON będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wpis na listę radców prawnych,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 4/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Gołębiewski Krystian, Teresin Gaj
- Kopeć Przemysław, Warszawa
- Waliwander- Romanowska Marta, Warszawa