Oddział Regionalny AMW w Gdyni
Termin składania dokumentów: 27 kwietnia 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, a także weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych,
- prowadzenie całościowo ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- realizowanie zadań związanych z dekretowaniem i księgowaniem wybranych operacji gospodarczych, z uwzględnieniem zasad kontrolingowych oraz zasad klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
- rozliczanie zakupu środków trwałych,
- rejestrowanie (wprowadzanie) dokumentów zakupowych w elektronicznym systemie informatycznym i ich rozdział do działów merytorycznych,
- sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość ustawy o VAT i podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości i finansach publicznych,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja własnej pracy,
- terminowość, dokładność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości,
- komunikatywność i odpowiedzialność,
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 49/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.