Oddział Regionalny AMW w Lublinie
Termin składania dokumentów: 13 maja 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu ewidencji wybranych rodzajów operacji gospodarczych, w tym faktur, rachunków, wyciągów bankowych z uwzględnieniem zasad: rachunkowości, kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
- kontrola pod względem kompletności oraz formalno-rachunkowym dokumentów księgowych dotyczących zakupu oraz poniesionych wydatków,
- weryfikacja dokumentów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji rejestrowanych dokumentów w rejestrach VAT, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad ewidencjonowania operacji gospodarczych,
- znajomość ustaw o: podatku od towarów i usług (VAT), podatku dochodowym od osób prawnych (CIT), rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność analizy i syntezy informacji.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości i finansów,
- mile widziana wiedza i doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- komunikatywność, odpowiedzialność i terminowość.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 60/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.