Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze
Termin składania dokumentów: 14 stycznia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przejmowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego,
- realizacja procesu przejmowania rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych, w tym stanowiące odpady z jednostek organizacyjnych MON i MSWiA,
- udział w procesie zagospodarowania przejętego mienia ruchomego, współudział w przygotowaniu publicznych przetargów na sprzedaż mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym stanowiącego odpady,
- udział w przygotowaniu przedsięwzięć sprzedażowo-promocyjnych mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym sprzedaż w trakcie imprez plenerowych,
- przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania raportów i analiz w zakresie przejętego mienia,
- nadzór nad realizacją umów przechowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i o odpadach,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
- odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego),
- mile widziane wykształcenie techniczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 65-139/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Berezowska Dorota, Zielona Góra.
- Cebeniak Agnieszka, Zielona Góra.
- Cholewińska Joanna, Dychów.
- Chruścińska Magda, Płoty.
- Grabas Aleksandra, Zielona Góra.
- Jankowiak Agnieszka, Zielona Góra.
- Kopeć Kinga, Zielona Góra.
- Kordas Roman, Lubsko.
- Kuś Barbara, Zielona Góra.
- Mokrzyńska Joanna, Zielona Góra.
- Osuchowski Grzegorz, Zielona Góra.