Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 21 czerwca 2022
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie i nadzorowanie utrzymania zasobu nieruchomości Oddziału w zakresie porządków, czystości i utrzymania zieleni,
- reprezentowanie Skarbu Państwa -AMW na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych w tym głosowanie przy podejmowaniu uchwał zarówno na zebraniach jak i w trybie indywidualnego zbierania głosów,
- prowadzenie ewidencji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych oraz korespondencji ze Wspólnotami,
- przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielanie zamówienia publicznego (m.in. opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny, itp.) oraz udział w pracach komisji przetargowych,
- sporządzanie sprawozdań, planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych w zakresie wykonywanych zadań,
- dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem merytorycznym oraz sporządzanie opisów operacji gospodarczych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw o: Prawo zamówień publicznych, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, własności lokali oraz utrzymaniu czystości w gminach,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału (trzy województwa: małopolskie, śląskie i świętokrzyskie),
- umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 90/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Rojek Barbara, Kraków.