Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- sporządzanie bieżących analiz realizacji rzeczowej i finansowej planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz monitorowanie na bieżąco rozliczeń finansowych powstałych w zakresie zadań działu,
- przygotowanie i realizacja zadań remontowych i konserwacyjnych wynikających z bieżącej eksploatacji i utrzymania nieruchomości,
- weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań
- przygotowanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów oraz utrzymania technicznego nieruchomości, wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
- przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, własności lokali, o finansach publicznych oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kategorii B,
- zdolność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 3/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
1. Bochen Janusz, Krężnica Jara
2. Janczarek Magdalena, Kraśnik
3. Teresiński Grzegorz, Opole Lubelskie