Oddział Regionalny AMW w Lublinie
Termin składania dokumentów: 9 czerwca 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań związanych z organizacją wydarzenia zgodnie z przyjętym harmonogramem, zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska itp.,
- prowadzenie działań promocyjno-wizerunkowych związanych z pozyskiwaniem frekwencji oraz nadzorowanie budżetu prowadzonych zadań,
- prowadzenie dokumentacji m.in. korespondencja z klientami i podwykonawcami, umowy, zlecenia, zamówienia, harmonogramy, regulaminy, plany sytuacyjne i inne,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami, kontrahentami oraz nadzorowanie bieżących ustaleń,
- budowanie i higiena bazy marketingowej zgodnie z przepisami prawa i dobrymi praktykami
- realizowanie zamówień publicznych, przygotowywanie do ich realizacji niezbędnej dokumentacji,
- przygotowanie projektów umów, podsumowań, raportów itp.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość narzędzi marketingowych i promocyjnych oraz sprawne posługiwanie się nimi,
- umiejętność prowadzenia spraw wielowątkowych i projektów równoległych,
- zdolności analitycznych i umiejętność przewidywania,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane studia wyższe na kierunku marketing, zarządzanie, public relations,
- czynne prawa jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 81/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.