Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu ewidencji wybranych rodzajów operacji gospodarczych,
- wystawianie dowodów księgowych: faktur, rachunków, not oraz księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów finansowo-księgowych w zakresie najmu, dzierżawy i sprzedaży nieruchomości oraz użytkowania wieczystego, trwałego zarządu i służebności,
- prowadzenie rozrachunków, współpraca z Działem ds. Windykacji w zakresie dochodzenia należności z tytułu niewywiązywania się dzierżawców i najemców ze zobowiązań umownych,
- rozliczanie kosztów za media komunalne i opłaty pośrednie z tytułu najmu lub dzierżawy a także bezumownego korzystania z nieruchomości,
- współudział w procesie planowania finansowego Agencji w zakresie przewidywanych przychodów i kosztów,
- ewidencja nieruchomości, sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
Wymagana niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym roczne doświadczenie w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, o gospodarce nieruchomościami oraz Kodeks cywilny a także przepisów wykonawczych do tych ustaw i umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad ewidencjonowania operacji gospodarczych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań w obszarze objętych działalnością Oddziału.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 2/21”
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Małgorzata Raburska, Poznań.
Uzasadnienie: wybrany kandydat spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.