Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- samodzielne prowadzenie procedur związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz przygotowywanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
- przygotowywanie projektów wykazów lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży oraz projektów planów sprzedaży tych lokali,
- samodzielne prowadzenie wybranych zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w szczególności porządkowanie i regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości wspólnotowych oraz realizacja procesów zbywania nieruchomości, najmu, dzierżawy, zamiany, darowizny i innych form prawnych,
- przygotowywanie projektów pism i opinii w zakresie właściwości działu,
- współdziałanie z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, biurami notarialnymi i sądami w zakresie pozyskiwania i aktualizacji dokumentacji technicznej i prawnej nieruchomości oraz w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, gospodarce nieruchomościami, własności lokali, księgach wieczystych i hipotece, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość zasad wyceny wartości nieruchomości oraz obrotu nieruchomościami, umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych oraz znajomość podstaw prawa geodezyjnego i kartograficznego,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność samodzielnego redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie administracyjne, prawne, geodezyjne, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 63/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Izabela Prekurat-Potoczna, Zielona Góra.
Uzasadnienie: kandydatka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.