Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 8 czerwca 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- samodzielne prowadzenie wybranych zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym porządkowanie i regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości oraz realizacja procesów zbywania nieruchomości, najmu, dzierżawy i innych form prawnych,
- przygotowywanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
- współpraca z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, rzeczoznawcami majątkowymi, biurami notarialnymi i sądami w zakresie pozyskiwania i aktualizacji dokumentacji przejętego mienia oraz w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości,
- sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, gospodarce nieruchomościami, własności lokali, księgach wieczystych i hipotece, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość zasad wyceny wartości nieruchomości, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność i systematyczność.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o profilu prawnym, geodezyjnym, administracyjnym, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- studia podyplomowe/ kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 79/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.