Ogłoszenie o naborze nr 125/19

Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 10 września 2019

 

Główne obowiązki:

  • samodzielna realizacja uprawnień mieszkaniowych żołnierzy oraz innych osób niebędących żołnierzami wynikających z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w ww. sprawach w I i II instancji w zakresie wynikającym z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
  • rozpatrywanie pism, skarg oraz wniosków w sprawach kierowanych do działu,
  • analizowanie orzecznictwa w przedmiocie prowadzonych spraw,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski wnoszone przez inne organy, w tym na zapytania i interpelacje posłów i senatorów,
  • opiniowanie projektów aktów normatywnych i przepisów opracowywanych przez organy administracji publicznej oraz inicjowanie koniecznych zmian przepisów.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze specjalizacji stanowiska,
  • znajomość przepisów ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz aktów wykonawczych do ustaw a także Kpa,
  • umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość programu MS Office),
  • umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność, odpowiedzialność, terminowość.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe prawnicze,
  • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór oświadczenia poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

 

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 125/19”

 

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.

Informacja o wyniku naboru

Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Magdalena Zomkowska, Olsztyn.

Uzasadnienie: wybrana kandydatka ukończyła studia wyższe w zakresie prawa oraz osiągnęła najlepszy wynik ze sprawdzianu wiedzy. Posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych, sporządzaniu projektów decyzji administracyjnych w I i II instancji. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej na pytania Komisji odpowiadał pewnie, wykazując się wiedzą merytoryczną, a także komunikatywnością i wysoką kulturą osobistą.

Utworzone 27 sierpnia 2019 12:36 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 13 grudnia 2019 12:45 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję