Oddział Regionalny AMW w Szczecinie
Termin składania dokumentów: 1 marca 2021
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych ze stosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pełnienie funkcji członka lub sekretarza komisji przetargowej,
- bieżące wspieranie komórek organizacyjnych w zakresie wyboru trybów postępowania, uzgadnianie projektów i zmian umów oraz innych dokumentów, proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych,
- monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych oraz opiniowanie projektów zmian do ustawy,
- przeprowadzanie kontroli postępowań udzielanych na podstawie ustawy Pzp,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- udział w sporządzaniu rocznych planów zamówień i postępowań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego zobowiązanego do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy Pzp, Kpa, Kc, ustawy o finansach publicznych, Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
- studia/szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność, sumienność i odpowiedzialność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 16/21”
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.