Ogłoszenie o naborze nr 131/21

Starszy Inspektor w Departamencie Spraw Pracowniczych - UMOWA NA ZASTĘPSTWO

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 10 stycznia 2022

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • administrowanie dokumentacją szkoleniową, analiza i kontrola wykorzystanych środków,
  • badanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • współpraca z klientami biznesowymi, trenerami, dostawcami usług szkoleniowych,
  • prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami/ wykonawcami,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozliczanie faktur w systemie informatycznym w zakresie wyznaczonych obowiązków.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. roczne doświadczenie zawodowe,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) i innych urządzeń biurowych,
  • odpowiedzialność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy z ludźmi oraz pod presją czasu,
  • umiejętność analizy i syntezy informacji.

Wymagania dodatkowe:

  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość Zintegrowanego Systemu Informatycznego będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 131/21”

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.

Lista kandydatów spełniających wymagania

  1. Banachowicz Iwona, Międzyzdroje.
  2. Kowalska Justyna, Warszawa.
Utworzone 17 grudnia 2021 09:15 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 11 stycznia 2022 14:47 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję