Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 27 maja 2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- weryfikowanie i merytoryczne potwierdzanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków, not) i zamówień zgodnie z umowami i wnioskami o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzanie dekretów kontrolingowych do dokumentów finansowych,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach o zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji zawartych umów na dostawę mediów do budynków i obiektów będących własnością Skarbu Państwa,
- współpraca przy dokonywaniu rozliczeń wspólnot mieszkaniowych (weryfikacja dokumentów oraz wysokości zaliczek),
- sporządzanie projektów pism i odpowiedzi na korespondencję w sprawach wynikających z zakresu właściwości Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i Statutu Agencji, ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Kpa,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- dyspozycyjność, decyzyjność i odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji (w szczególności związane z zasobem mieszkaniowym),
- komunikatywność i zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 71/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.