Ogłoszenie o naborze nr 130/19 - UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Starszy Inspektor w Dziale ds. Organizacyjnych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 19 września 2019

 

Główne obowiązki:

  • realizowanie zadań zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym bieżącej obsługi interesanta,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie i rejestrowanie faktur, not księgowych i innych dokumentów w systemie informatycznym,
  • przekazywanie zarejestrowanej korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym,
  • wysyłanie przesyłek, kompletowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji kancelaryjnej,
  • obsługiwanie urządzeń biurowych stanowiących wyposażenie kancelarii.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • min. roczne doświadczenie zawodowe,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
  • systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • dobra organizacja pracy własnej,
  • skrupulatność i rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór oświadczenia poniżej).

Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 130/19”

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.

Informacja o wyniku naboru

Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Izabela Siuchta, Kobyłka.

Uzasadnienie: kandydatka w sposób spójny i zdecydowany odpowiadała na pytania Komisji, wykazując się wymaganą wiedzą, znajomością ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz kodeksu postępowania administracyjnego. Posiada wieloletnie, praktyczne doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi kancelaryjnej w szerokim zakresie i bieżącej obsługi interesanta, zdobyte między innymi w Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie oraz warszawskich urzędach skarbowych. Podczas rozmowy wykazała się komunikatywnością, dużą motywacją i gotowością do podejmowania nowych wyzwań oraz dalszego poszerzania wiedzy zawodowej.

Utworzone 5 września 2019 14:54 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 7 listopada 2019 14:44 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję