Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym bieżącej obsługi interesanta,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- przyjmowanie i rejestrowanie faktur, not księgowych i innych dokumentów w Zintegrowanych Systemie Informatycznym,
- przekazywanie zarejestrowanej elektronicznie korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym,
- wysyłanie przesyłek, kompletowanie, ewidencjonowanej przechowywanie dokumentacji kancelaryjnej,
- przygotowywanie dokumentacji do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność, rzetelność i odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność organizowania pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 51/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Katarzyna Jaroszka, Warszawa.
Uzasadnienie: kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.