Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- naliczanie i prowadzenie ewidencji opłat za używanie lokalu mieszkalnego i opłat pośrednich,
- przygotowywanie danych do sporządzania kalkulacji stawek opłat,
- prowadzenie bieżącej analizy należności z tytułu opłat za używanie lokalu mieszkalnego oraz planowanie kosztów,
- przygotowywanie danych do rocznych planów finansowych oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie należności,
- przygotowywanie dokumentacji do windykacji pieniężnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustawy o: zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Agencji Mienia Wojskowego, rachunkowości, własności lokali oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z rozliczeniem opłat, kosztów, faktur.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 72/22”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko kandydata, miejsce zamieszkania: Magdalena Lewandowska, Brodnica.
Uzasadnienie: kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.