Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 10 lutego 2021
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- dobrą kawę.
Główne obowiązki:
- monitorowanie zleconych zadań inwestycyjnych,
- prowadzenie sprawozdawczości z przebiegu realizowanych zadań inwestycyjnych,
- kontrola przebiegu realizacji, sprawdzanie jakości i rozliczanie wykonanych robót budowlanych,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia (w szczególności zapytań ofertowych, opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzoru umów, itp.),
- pozyskiwanie i analiza danych dotyczących uwarunkowań realizacji zadań inwestycyjnych, w szczególności parametrów będących podstawą do sporządzania dokumentacji projektowej,
- zlecanie opracowania programów inwestycji,
- zlecanie wykonania opracowań dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów związanych z realizacją inwestycji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań inwestycyjnych, w tym umiejętność rozwiązywania problemów w tym zakresie,
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie Norma Pro,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, rozporządzeń i decyzji wykonawczych,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość programu MS Project.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 12/21”
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.