Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 30 stycznia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- obsługa dotacji celowych otrzymywanych z budżetu państwa w zakresie prowadzenia ewidencji środków budżetowych, sporządzania i składania do MON zapotrzebowań na środki budżetowe, podziału środków przekazanych do jednostek organizacyjnych AMW,
- sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji i meldunków dotyczących realizacji zadań finansowanych ze środków dotacji celowej,
- prowadzenie bieżącej korespondencji z MON w zakresie realizacji i rozliczania dotacji,
- opiniowanie i weryfikacja projektów umów i innych dokumentów o charakterze finansowym związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- sporządzanie przelewów i kontrolowanie operacji finansowych na rachunkach bankowych dotacyjnych,
- kontrola pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych zakupu bądź innych dokumentujących poniesienie wydatku.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustaw o: finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rachunkowości, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość obsługi systemów bankowych i programów księgowych,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie ekonomiczne z zakresu finansów,
- wiedza i doświadczenie z zakresu wykorzystania dotacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 5/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.