Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 27 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- administracja, konfiguracja i monitoring infrastruktury serwerów Microsoft Windows (2016/2019),
- administracja domeną Active Directory (AD, DHCP,GPO,DNS,CA),
- umiejętność tworzenia skryptów w PowerShell,
- znajomość i umiejętność pracy w środowisku wirtualizacji Vmware/Hyper-v,
- znajomość oraz umiejętność stosowania KMS (Key Management Service),
- administracja systemami opartymi na Linuxa,
- znajomość oprogramowania SolarWinds.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewne,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- bardzo dobra znajomość systemów Windows Server (Active Directory) oraz ról (GPO, IIS, DNS, DHCP) na poziomie administracyjnym,
- umiejętność administracji środowiskami wirtualnymi Vmware oraz Hyper-V,
- umiejętność tworzenia skryptów w PowerShell,
- umiejętność tworzenia procedur i dokumentacji wdrożeniowej systemu informatycznego,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „poufne” bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana wiedza z zakresu administracji bazami MSSQL,
- mile widziane posiadanie stosownych certyfikatów,
- mile widziana znajomość zagadnień z obszarów: ITIL, ISO 27001, ochrony danych osobowych,
- znajomość procedury zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Pzp będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się badaniom i procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub kopia tego poświadczenia (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 51-125/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- miejsce świadczenia pracy: Biuro Prezesa AMW w Warszawie lub Oddział Regionalny AMW w Warszawie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.