Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 2 sierpnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- samodzielne realizowanie zadań związanych z dekretowaniem i księgowaniem wybranych operacji gospodarczych, z uwzględnieniem zasad kontrolingowych oraz zasad klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków oraz nadzór nad poprawnym ujęciem zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych,
- sporządzanie sprawozdania finansowego oraz sprawozdań budżetowych,
- koordynowanie procesu planowania finansowego, monitorowania i oceny realizacji planów i odchyleń,
- prowadzenie analiz przychodów i kosztów oraz ich prawidłowej alokacji,
- ewidencjonowanie i rozliczanie rezerw na koszty i prawdopodobne straty, rozliczeń międzyokresowych kosztów czynnych i biernych,
- sporządzanie deklaracji w podatku VAT.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku od towarów i usług oraz o podatku dochodowym od osób prawnych,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o Zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość rozporządzenia o klasyfikacji środków trwałych,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad ewidencjonowania operacji gospodarczych,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość, samodzielność,
- umiejętności rozwiązywania problemów.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości i finansów,
- znajomość zasad rachunkowości zarządczej oraz analizy finansowej,
- wiedza i doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- dyspozycyjność i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 2-76/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.