Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 4 kwietnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- rozpatrywanie wniosków dotyczących zagospodarowania nieruchomości,
- przygotowanie i realizacja procesu zbywania, nabywania, najmu, dzierżawy i użyczania nieruchomości,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski, skargi, zażalenia i interpelacje poselskie kierowane do Departamentu,
- nadzorowanie działalności podległych jednostek w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
- współpraca z organami administracji publicznej, jednostkami samorządu terytorialnego i sądami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych w gospodarowaniu nieruchomościami,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Departamentu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3 lata w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- bardzo dobra znajomość problematyki prawnej w zakresie gospodarki nieruchomościami, w szczególności znajomość ustawy o: gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych, a także umiejętności praktycznego ich stosowania,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP
- znajomość zasad obrotu nieruchomościami i rynku nieruchomości,
- umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe geodezyjne, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- studia podyplomowe/licencja z zakresu zarządzania nieruchomościami, wyceny nieruchomości
lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, - mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania mieniem publicznym, a w szczególności nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego,
- komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 33/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.