Ogłoszenie o naborze nr 33/24

Główny Specjalista w Dziale ds. Gospodarki Nieruchomościami w Departamencie Nieruchomości

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 4 kwietnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • rozpatrywanie wniosków dotyczących zagospodarowania nieruchomości,
  • przygotowanie i realizacja procesu zbywania, nabywania, najmu, dzierżawy i użyczania nieruchomości,
  • opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski, skargi, zażalenia i interpelacje poselskie kierowane do Departamentu,
  • nadzorowanie działalności podległych jednostek w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
  • współpraca z organami administracji publicznej, jednostkami samorządu terytorialnego i sądami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych w gospodarowaniu nieruchomościami,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Departamentu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3 lata w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • bardzo dobra znajomość problematyki prawnej w zakresie gospodarki nieruchomościami, w szczególności znajomość ustawy o: gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych, a także umiejętności praktycznego ich stosowania,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP 
  • znajomość zasad obrotu nieruchomościami i rynku nieruchomości,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania umów cywilnoprawnych,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
  • samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe geodezyjne, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
  • studia podyplomowe/licencja z zakresu zarządzania nieruchomościami, wyceny nieruchomości
    lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
  • mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania mieniem publicznym, a w szczególności nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego,
  • komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 33/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Utworzone 21 marca 2024 14:05 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 23 kwietnia 2024 11:10 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję