Ogłoszenie o naborze nr 9-83/24

Główny Specjalista w Dziale ds. Inwestycji w Departamencie Inwestycji i Remontów

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 21 sierpnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • doradztwo, opiniowanie, rekomendowanie rozwiązań i działań oraz nadzór nad działaniami w zakresie efektywności energetycznej,
  • analizowanie oraz opiniowanie przedsięwzięć ujętych i planowanych do wprowadzenia do planu inwestycji i remontów pod kątem możliwości poprawy efektywności energetycznej, wraz z przygotowaniem lub opiniowaniem dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działań proekologicznych,
  • koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z wydaniem i sprzedażą świadectw efektywności energetycznej dla realizowanych przedsięwzięć,
  • bieżące analizowanie możliwości pozyskania finasowania w obszarze działań proekologicznych oraz przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków finansowych,
  • koordynowanie i nadzorowanie prowadzonych w oddziałach regionalnych Agencji zadań inwestycyjnych w zakresie ich przygotowania, realizacji i rozliczenia, w tym weryfikowanie dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich i innych dokumentów związanych z ich realizacją,
  • przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz, redagowanie pism w zakresie właściwości Departamentu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawne,
  • min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw, podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów związanych z efektywnością energetyczną budynków, w tym ustawy o efektywności energetycznej, prawa energetycznego, ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie charakterystyki energetycznej budynków,
  • wiedza z zakresu wykorzystania odnawialnych źródeł energii,
  • znajomość zasad dotyczących przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętność analizy informacji,
  • dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków finansowych (krajowych i unijnych) na wdrażanie działań proekologicznych i inwestycji,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania,
  • zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 9-83/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
Utworzone 7 sierpnia 2024 12:34 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 1 października 2024 10:50 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję