Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 21 sierpnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- doradztwo, opiniowanie, rekomendowanie rozwiązań i działań oraz nadzór nad działaniami w zakresie efektywności energetycznej,
- analizowanie oraz opiniowanie przedsięwzięć ujętych i planowanych do wprowadzenia do planu inwestycji i remontów pod kątem możliwości poprawy efektywności energetycznej, wraz z przygotowaniem lub opiniowaniem dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działań proekologicznych,
- koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z wydaniem i sprzedażą świadectw efektywności energetycznej dla realizowanych przedsięwzięć,
- bieżące analizowanie możliwości pozyskania finasowania w obszarze działań proekologicznych oraz przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków finansowych,
- koordynowanie i nadzorowanie prowadzonych w oddziałach regionalnych Agencji zadań inwestycyjnych w zakresie ich przygotowania, realizacji i rozliczenia, w tym weryfikowanie dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich i innych dokumentów związanych z ich realizacją,
- przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz, redagowanie pism w zakresie właściwości Departamentu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawne,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw, podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów związanych z efektywnością energetyczną budynków, w tym ustawy o efektywności energetycznej, prawa energetycznego, ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie charakterystyki energetycznej budynków,
- wiedza z zakresu wykorzystania odnawialnych źródeł energii,
- znajomość zasad dotyczących przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność analizy informacji,
- dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
- przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków finansowych (krajowych i unijnych) na wdrażanie działań proekologicznych i inwestycji,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania,
- zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 9-83/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.