Ogłoszenie o naborze nr 12/25

Główny Specjalista w Dziale ds. Kontrolingu w Departamencie Finansowym

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 17 lutego 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • definiowanie narzędzi, rozwijanie standardów zarządzania przez cele, w tym określanie procesu i procedur zarządzania przez cele, raportowanie i monitorowanie realizacji celów i wskaźników efektywności,
  • analiza i kontrola kosztów, przygotowanie raportów wykonania i odchyleń planów finansowych, sporządzanie raportów oraz prezentacji,
  • monitorowanie płynności i sporządzanie Forecast, Cash flow,
  • udział w projektowaniu, utrzymywaniu oraz implementacji rozwiązań aplikacyjnych w Oracle Hyperion Planning Plus,
  • wsparcie użytkowników aplikacji Oracle Hyperion Planning Plus - rozwiązywanie zgłaszanych problemów, prowadzenie szkoleń i instruktarzy z obsługi aplikacji,
  • przygotowywanie aplikacji do cyklicznych lub jednorazowych zmian w tym ich niezbędnej konfiguracji oraz konfiguracji bazy danych Essbase (tworzenie oraz modyfikacja raportów zarządczych oraz formularzy do wprowadzania danych).

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska,
  • znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zasad analizy finansowej,
  • umiejętność analiz i interpretacji odchyleń oraz kalkulacji kosztów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, krytyczne myślenie i dbałość o szczegóły.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu IT/finansów/rachunkowości lub ekonomiczne,
  • znajomość administrowania bazą danych Essbase, znajomość programu Oracle Data Integrator,
  • znajomość tworzenia i zarządzania aplikacjami w Oracle Hyperion Planning Plus,
  • znajomość dodatku Oracle Smart View,
  • umiejętność tworzenia raportów w Financial Reporting Studio.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 12/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Utworzone 22 stycznia 2025 14:36 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 4 kwietnia 2025 11:48 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję