Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 30 września 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- monitorowanie realizacji zadań będących przedmiotem planów remontów nieruchomości oraz z obszaru utrzymania nieruchomości stanowiących zasób Agencji, w tym spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu,
- opiniowanie dokumentacji dotyczącej remontów lokali mieszkalnych,
- monitorowanie prawidłowości rozdysponowywania środków finansowych na realizację zadań remontowych oraz utrzymania nieruchomości,
- prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,
- udział w kontrolach planowanych i doraźnych dotyczących zadań remontowych oraz realizacji obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane w zakresie utrzymania nieruchomości,
- przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz, opiniowanie aktów normatywnych oraz redagowanie pism w zakresie właściwości Departamentu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne: budowlane, inżynieria sanitarna, elektryczne lub pokrewne, ekonomiczne
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw, podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zasad dotyczących przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność analizy informacji,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność i umiejętności analityczne.
Wymagania dodatkowe:
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania,
- doświadczenie w realizacji zadań remontowych lub inwestycyjnych w komórkach organizacyjnych resortu Obrony Narodowej,
- zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 17-91/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.