Ogłoszenie o naborze nr 17-91/24

Główny Specjalista w Dziale ds. Remontów w Departamencie Inwestycji i Remontów - umowa na zastępstwo - PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA APLIKACJI

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 30 września 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • monitorowanie realizacji zadań będących przedmiotem planów remontów nieruchomości oraz z obszaru utrzymania nieruchomości stanowiących zasób Agencji, w tym spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu,
  • opiniowanie dokumentacji dotyczącej remontów lokali mieszkalnych,
  • monitorowanie prawidłowości rozdysponowywania środków finansowych na realizację zadań remontowych oraz utrzymania nieruchomości,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,
  • udział w kontrolach planowanych i doraźnych dotyczących zadań remontowych oraz realizacji obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane w zakresie utrzymania nieruchomości,
  • przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz, opiniowanie aktów normatywnych oraz redagowanie pism w zakresie właściwości Departamentu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne: budowlane, inżynieria sanitarna, elektryczne lub pokrewne, ekonomiczne
  • min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw, podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość zasad dotyczących przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętność analizy informacji,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność i umiejętności analityczne.

Wymagania dodatkowe:

  • dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania,
  • doświadczenie w realizacji zadań remontowych lub inwestycyjnych w komórkach organizacyjnych resortu Obrony Narodowej,
  • zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 17-91/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.

Informacja o wyniku naboru

Nazwisko i imię kandydata, miejsce zamieszkania: nabór zakończony bez zatrudnienia.

Uzasadnienie: w wyniku przeprowadzonej rekrutacji kandydat nie uzyskał rekomendacji do zatrudnienia.

Utworzone 29 sierpnia 2024 14:27 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 29 listopada 2024 13:53 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję