Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 11 października 2024
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- uczestniczenie i organizacja plenerowych stoisk promocyjno-sprzedażowych,
- realizacja złożonych zamówień w sklepie internetowym (pakowanie i wysyłanie paczek, rozpatrywanie reklamacji i odstąpień),
- zdalna obsługa klienta, kontakty telefoniczne, odpisywanie na wiadomości e-mailowe i doradztwo,
- obsługa kasy i drukarki fiskalnej, wystawianie dokumentów potwierdzających dokonaną sprzedaż oraz prowadzenie codziennych rozliczeń finansowych,
- kontrola pod względem ilościowych i jakościowym towaru przyjmowanego do magazynu,
- utrzymanie pomieszczeń magazynowych i sklepu w należytym porządku.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- podstawowa znajomość ustawy o Prawach konsumenta,
- znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- gotowość do realizowania zadań w ruchomym czasie pracy,
- komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
- odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w sprzedaży, obsłudze Klienta,
- mile widziana znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego),
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 28-102/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- w związku z obsługą SPS w wyznaczone dni rozpoczęcie pracy w przedziale czasowym pomiędzy 7:00 a 10:00, a zakończenia pomiędzy 15:00 a 18:00,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.