Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 12 lutego 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie dokumentów do księgowania,
- księgowanie dokumentów źródłowych, w szczególności w zakresie należności głównych i ubocznych, odpisów aktualizujących, kar i odszkodowań, środków pieniężnych w walutach obcych, wadiów oraz zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
- weryfikowanie i rozliczanie sald wybranych kont rozrachunkowych wraz z kontrolą odpisów aktualizujących należności,
- podejmowania działań zmierzających do odzyskania należności w ścisłej współpracy z Departamentem Windykacji,
- rozliczanie i weryfikacja różnic kursowych w ewidencji Biura Prezesa AMW,
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowo-księgowych,
- obsługa księgowa Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych i o Agencji Mienia Wojskowego,
- umiejętność obsługi komputera,
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie ekonomiczne z zakresu rachunkowości i finansów,
- wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 15/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.