Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
Prowadzenie wybranych zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, tj.:
- przygotowanie i realizacja procedury zbywania, najmu i dzierżawy nieruchomości,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
- podejmowanie działań zmierzających do regulacji stanu formalno-prawnego nieruchomości,
- współdziałanie z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, biurami notarialnymi i sądami w zakresie potwierdzania lub aktualizacji dokumentacji technicznej i prawnej przejętych nieruchomości,
- wystawianie zaświadczeń będących podstawą do wykreślenia wpisu o hipotece z księgi wieczystej,
- sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość ustawy: o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość zasad wyceny wartości nieruchomości oraz obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, rzetelność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o profilu prawnym, geodezyjnym, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- studia podyplomowe/ kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa lub innych instytucji publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 28/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.