Ogłoszenie o naborze nr 37/25

Inspektor w Dziale ds. Organizacyjnych

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Szczecinie Termin składania dokumentów: 11 marca 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • realizacja zadań z zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym obsługi interesanta,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • rozdzielanie zarejestrowanej korespondencji wchodzącej właściwym komórkom organizacyjnym,
  • wysyłanie przesyłek, kompletowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji kancelaryjnej,
  • przyjmowanie i rejestrowanie faktur, not księgowych i innych dokumentów w systemie informatycznym,
  • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem składu chronologicznego w Oddziale.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz statutu Agencji,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie oraz rzetelność w realizacji powierzonych zadań,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 37/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Utworzone 25 lutego 2025 08:48 przez Grażyna Dratkiewicz Zmodyfikowane 7 kwietnia 2025 09:52 przez Grażyna Dratkiewicz
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję