Oddział Regionalny AMW w Olsztynie
Termin składania dokumentów: 6 czerwca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego
- dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
Główne obowiązki:
- logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Oddziału, w tym prowadzenie sekretariatu, terminarza, organizowanie odpraw i spotkań służbowych,
- prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów, skarg i wniosków wpływających do Oddziału oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
- obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej na poczcie elektronicznej oraz w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- udzielanie informacji interesantom o zakresie funkcjonowania AMW oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji telefonicznej, mailowej oraz obiegu dokumentów,
- prowadzenie ewidencji eksploatacji pojazdów i dokumentów podróży służbowych pracowników Oddziału.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- odpowiedzialność, terminowość oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista i znajomość zasad etykiety biznesu,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu,
- dyskrecja, dyspozycyjność, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 97/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.