Ogłoszenie o naborze nr 26/24

Inspektor w Dziale ds. Zakwaterowania - umowa na zastępstwo

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Olsztynie Termin składania dokumentów: 28 marca 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • prowadzenie spraw związanych z zakwaterowaniem żołnierzy zawodowych oraz innych uprawnionych osób,
  • obsługa wniosków o wypłatę świadczenia mieszkaniowego oraz w sprawie przydziału kwatery albo innego lokalu mieszkalnego,
  • weryfikacja pod nadzorem kierownika tytułów prawnych uprawniających do zajmowania lokali mieszkalnych,
  • prowadzenie w programach komputerowych ewidencji osób korzystających z zakwaterowania oraz rejestrowanie w systemie informatycznym wniosków z zakresu właściwości działu,
  • prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawień żołnierzy zawodowych do świadczenia mieszkaniowego oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość przepisów ustawy o: zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Agencji Mienia Wojskowego oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane wykształcenie z zakresu prawa lub administracji,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych i/ lub obsługą interesantów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 26/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Utworzone 14 marca 2024 12:48 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 23 kwietnia 2024 11:11 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję