Oddział Regionalny AMW w Gdyni
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z zakwaterowaniem żołnierzy zawodowych oraz innych uprawnionych osób,
- prowadzenie korespondencji z osobami uprawnionymi oraz instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawnień żołnierzy zawodowych do zakwaterowania oraz przygotowanie projektów odpowiedzi na pisma,
- weryfikacja pod nadzorem kierownika tytułów prawnych uprawniających do zajmowania lokali mieszkalnych,
- rejestrowanie wniosków o przydział kwatery oraz o przyznanie miejsca w internacie w systemie informatycznym,
- rozpatrywanie skarg, próśb i wniosków, a także opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i komunikatywność, dokładność i zaangażowanie
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych i obsługą interesantów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 55-129/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Dopke Ilona, Wejherowo
- Fiszer Agata, Wejherowo
- Łaga Barbara, Reda
- Nawrocka Agata, Gdynia
- Stachewicz Natalia, Dębogórze
- Wróblewska Anna, Sopot