Oddział Regionalny AMW w Olsztynie
Termin składania dokumentów: 26 marca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z zakwaterowaniem żołnierzy zawodowych oraz innych uprawnionych osób,
- obsługa wniosków o wypłatę świadczenia mieszkaniowego oraz w sprawie przydziału kwatery albo innego lokalu mieszkalnego,
- weryfikacja pod nadzorem kierownika tytułów prawnych uprawniających do zajmowania lokali mieszkalnych,
- prowadzenie elektronicznej ewidencji osób korzystających z zakwaterowania,
- prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawnień żołnierzy zawodowych do świadczenia mieszkaniowego oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma,
- obsługa interesantów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość przepisów ustawy o: zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Agencji Mienia Wojskowego oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- znajomość pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie z zakresu prawa lub administracji,
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych i/ lub obsługą interesantów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 47/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.