Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 12 kwietnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- nadzorowanie pracy podległych pracowników,
- przestrzeganie systemu kontroli zarządczej, identyfikowanie ryzyka, monitorowanie oraz podejmowanie działań zaradczych w zakresie właściwości Działu,
- nadzór merytoryczny i formalny nad całokształtem spraw związanych z prowadzeniem składu chronologicznego,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Biura Prezesa w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji wchodzącej właściwym komórkom organizacyjnym,
- wysyłanie przesyłek, kompletowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji kancelaryjnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lat w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, Statutu Agencji, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- biegła obsługa komputera (pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność, dokładność oraz komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista a także umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum "POUFNE”, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 38/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.