Ogłoszenie o naborze nr 35/25

Kierownik w Dziale ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu Termin składania dokumentów: 10 marca 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • planowanie, koordynowanie, monitorowanie i nadzorowanie zadań w obszarze gospodarowania rzeczami ruchomymi niekoncesjonowanymi Oddziału,
  • realizowanie zadań z zakresu przyjmowania, okazywania i wydawania w obszarze gospodarowania rzeczami ruchomymi koncesjonowanymi,
  • prowadzenie procesu sprzedaży przetargowej i bezprzetargowej rzeczy ruchomych z magazynów własnych i magazynów jednostek organizacyjnych MON i MSWiA oraz prowadzenie sprzedaży zbędnych składników ruchomego majątku trwałego i obrotowego będącego w dyspozycji Oddziału,
  • realizowanie zadań w zakresie przygotowywania i rozliczania umów przechowania przejętego mienia ruchomego, nadzór nad ich przestrzeganiem przez jednostki organizacyjne MON i MSWiA,
  • opracowywanie ogłoszeń przetargowych na sprzedaż rzeczy ruchomych, koncepcji dotyczącej możliwości i sposobów zagospodarowania rzeczy ruchomych oraz szacowania ich wartości,
  • nadzorowanie pracy podległych pracowników, weryfikowanie i zatwierdzanie formalnej i merytorycznej poprawności wykonywanych zadań.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata  w obszarze specjalizacji stanowiska,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, o odpadach oraz KPA,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • doświadczenie zarządzania personelem i delegowania zadań,
  • dyspozycyjność, decyzyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  • komunikatywność i zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu,
  • znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 35/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 24 lutego 2025 09:52 przez Grażyna Dratkiewicz Zmodyfikowane 24 lutego 2025 09:52 przez Grażyna Dratkiewicz
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję