Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 10 marca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- planowanie, koordynowanie, monitorowanie i nadzorowanie zadań w obszarze gospodarowania rzeczami ruchomymi niekoncesjonowanymi Oddziału,
- realizowanie zadań z zakresu przyjmowania, okazywania i wydawania w obszarze gospodarowania rzeczami ruchomymi koncesjonowanymi,
- prowadzenie procesu sprzedaży przetargowej i bezprzetargowej rzeczy ruchomych z magazynów własnych i magazynów jednostek organizacyjnych MON i MSWiA oraz prowadzenie sprzedaży zbędnych składników ruchomego majątku trwałego i obrotowego będącego w dyspozycji Oddziału,
- realizowanie zadań w zakresie przygotowywania i rozliczania umów przechowania przejętego mienia ruchomego, nadzór nad ich przestrzeganiem przez jednostki organizacyjne MON i MSWiA,
- opracowywanie ogłoszeń przetargowych na sprzedaż rzeczy ruchomych, koncepcji dotyczącej możliwości i sposobów zagospodarowania rzeczy ruchomych oraz szacowania ich wartości,
- nadzorowanie pracy podległych pracowników, weryfikowanie i zatwierdzanie formalnej i merytorycznej poprawności wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, o odpadach oraz KPA,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- doświadczenie zarządzania personelem i delegowania zadań,
- dyspozycyjność, decyzyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność i zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu,
- znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 35/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.