Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 13 lutego 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- organizowanie pracy działu w sposób zapewniający należyte wykonywanie powierzonych zadań w tym inicjowanie przedsięwzięć w zakresie usprawniania organizacji i funkcjonowania,
- zarządzanie zespołem, w tym motywowanie pracowników i monitorowanie ich pracy,
- dokonywanie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i podejmowania wydatków ze środków publicznych w zakresie zadań działu,
- inicjowanie i nadzorowanie udzielania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
- planowanie przychodów i kosztów w obszarach swojego działania oraz udział w opracowywaniu projektu planu finansowego,
- koordynowanie opracowywania materiałów i informacji dla Biura Prezesa AMW, organów kontrolnych oraz Dyrektora oddziału, dotyczących funkcjonowania oddziału.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz KPA,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień dot. prawa pracy,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku: zarządzanie, administracja, prawo.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 16/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.