Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 29 marca 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- reprezentowanie Agencji przed sądami powszechnymi i administracyjnymi,
- wsparcie prawne komórek organizacyjnych Oddziału w bieżącej działalności, w tym przygotowywanie opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych,
- opiniowanie i tworzenie projektów umów, porozumień, uzgodnień i innych dokumentów oraz wewnętrznych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Agencji,
- wyszukiwanie oraz przegląd interpretacji, orzeczeń na potrzeby Oddziału, bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych,
- sporządzanie ekspertyz i analiz w sprawach nasuwających wątpliwości interpretacyjne oraz wskazywanie propozycji rozwiązywania problemów prawnych,
- sporządzanie i wnoszenie pozwów, wniosków i skarg oraz środków odwoławczych do sądów, urzędów i organów orzekających.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- uprawnienia radcy prawnego oraz udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w charakterze radcy prawnego,
- znajomość przepisów obowiązującego prawa materialnego i procesowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa cywilnego, prawa podatkowego, zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego oraz prawa pracy,
- znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość przepisów kpa oraz zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
- swobodna umiejętność formułowania myśli w mowie i piśmie,
- komunikatywność, systematyczność i dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad legislacji oraz programów komputerowych Lex,
- doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wpis na listę radców prawnych,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 30/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.