Ogłoszenie o naborze nr 34/24

Radca Prawny w Departamencie Prawnym

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 5 kwietnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • świadczenie bieżącej obsługi prawnej w Biurze Prezesa, m.in. w zakresie obsługi prawnej związanej z prawem pracy, udzielaniem zamówień publicznych, prawem budowlanym, finansami publicznymi, prawem spółek handlowych,
  • reprezentowanie Agencji przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz Krajową Izbą Odwoławczą,
  • sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie porad, wyjaśnień i konsultacji prawnych komórkom organizacyjnym Agencji, w szczególności komórkom merytorycznym odpowiedzialnym za realizację zadań związanych z prawem pracy oraz udzielaniem zamówień publicznych,
  • weryfikowanie i opracowywanie projektów umów, dokumentów i wewnętrznych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Agencji,
  • udział w negocjacjach prowadzonych przez Agencję, m.in. uzgadnianie warunków umów i porozumień.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • uprawnienia radcy prawnego oraz udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
  • min. 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3 lata wykonywania zawodu radcy prawnego,
  • znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • praktyczna wiedza m.in. z zakresu prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, postępowania cywilnego, prawa budowlanego oraz znajomość problematyki prawnej w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • znajomość przepisów kpa oraz zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność,
  • odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
  • swobodna umiejętność formułowania myśli w mowie i piśmie,
  • systematyczność i dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych,
  • znajomość aktów prawnych regulujących proces inwestycyjny w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych na rzecz Sil Zbrojnych RP,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, argumentacji, komunikacji oraz pracy w zespole,
  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wpis na listę radców prawnych,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 34/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Utworzone 22 marca 2024 11:55 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 23 kwietnia 2024 11:10 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję