Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 10 października 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- zarządzanie całością komunikacji w zakresie przygotowania, przebiegu i podsumowania Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AIR SHOW oraz innych przedsięwzięć realizowanych przez AMW związanych z promocją Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
- prowadzenie i przygotowywanie treści na oficjalną stronę internetową oraz na profile w mediach społecznościowych w ramach realizacji zadań związanych m.in. z AIR SHOW,
- tworzenie harmonogramów działań PR, wysyłanie informacji prasowych, zamieszczanie postów, grafik i filmów w kanałach internetowych oraz stałe i aktywne inicjowanie publikacji promujących AIR SHOW w ramach współpracy z Siłami Powietrznymi związanymi z pokazami lotniczymi,
- stały kontakt z rzecznikiem prasowym MON, Centrum Operacyjnym MON i służbą prasową SZ RP oraz innymi służbami mundurowymi związanymi z wydarzeniami oraz pokazami lotniczymi,
- dostarczanie aktualnych informacji dla mediów i partnerów medialnych, w tym materiałów prasowych, foto i video dotyczących organizacji wydarzenia, a także udział w ustalaniu patronatów medialnych i współpracy w wydarzeniach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem AIR SHOW oraz innych przedsięwzięć realizowanych przez AMW związanych z promocją Sił Zbrojnych RP, w tym planowanie wystąpień i konferencji prasowych oraz briefingów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: PR, marketing, nauki polityczne, socjologia, dziennikarstwo, filologia polska lub pokrewne,
- min. 6-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kompleksowych działań marketingowych i PR,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- umiejętność pisania komunikatów i informacji prasowych, tworzenia angażujących postów, grafik, zdjęć, materiałów video,
- dobra organizacja pracy własnej i zarządzania czasem, umiejętność prioretyzacji zadań oraz pracy pod presją, w dynamicznie zmieniającym się środowisku i w stresie,
- umiejętność współdziałania w dużym projekcie oraz zarządzania zespołem,
- wysokie zaangażowanie w powierzone zadania, samodzielność, terminowość, komunikatywność,
- dyspozycyjność związana z koniecznością szybkiego reagowania, podejmowania działań związanych z realizacją powierzonych obowiązków.
Wymagania dodatkowe:
- studia podyplomowe PR/ komunikacja społeczna/ social media,
- treningi lub szkolenia z zakresu wystąpień publicznych/ medialnych/ w sytuacjach kryzysowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 26-100/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.