Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
Zapewnianie funkcjonowania skutecznego systemu zarządzania kryzysowego w Agencji Mienia Wojskowego, w tym:
- realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym AMW, w tym związanych z ochroną infrastruktury krytycznej, organizacją łączności, organizacją systemu monitorowania zagrożeń, ostrzegania i alarmowania,
- pełnienie roli sekretarza Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
- zapewnienie obiegu informacji między komórkami i jednostkami AMW a organami i strukturami zarządzania kryzysowego,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zażądanie kryzysowe z ramienia samorządów lokalnych,
- organizacja szkoleń praktycznych w ramach ogłaszanych próbnych alarmów związanych z zagrożeniami kryzysowymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w obszarze bezpieczeństwa wewnętrznego i narodowego,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- obywatelstwo polskie,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, Ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- rzetelność oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kategorii B,
- doświadczenie w pracy w instytucjach rządowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 37-111/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 99 13.