Ogłoszenie o naborze nr 37-111/24

Specjalista (Inspektor ds. zarządzania kryzysowego) w Pionie Ochrony Informacji Niejawnych

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 30 października 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

Zapewnianie funkcjonowania skutecznego systemu zarządzania kryzysowego w Agencji Mienia Wojskowego, w tym:

  • realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym AMW, w tym związanych z ochroną infrastruktury krytycznej, organizacją łączności, organizacją systemu monitorowania zagrożeń, ostrzegania i alarmowania,
  • pełnienie roli sekretarza Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  • zapewnienie obiegu informacji między komórkami i jednostkami AMW a organami i strukturami zarządzania kryzysowego,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zażądanie kryzysowe z ramienia samorządów lokalnych,
  • organizacja szkoleń praktycznych w ramach ogłaszanych próbnych alarmów związanych z zagrożeniami kryzysowymi.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w obszarze bezpieczeństwa wewnętrznego i narodowego,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
  • obywatelstwo polskie,
  • znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, Ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
  • rzetelność oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).

Wymagania dodatkowe:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • doświadczenie w pracy w instytucjach rządowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 37-111/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 99 13.
Utworzone 16 października 2024 07:59 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 22 listopada 2024 13:13 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję