Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do zainicjowania i uruchomienia zadań inwestycyjnych, w tym monitoring stanu formalno-prawnego zadań,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia, m.in. opracowanie dokumentacji projektowej, zlecenia na roboty budowlane oraz na nadzory projektowe itp.,
- udział w cotygodniowych naradach koordynacyjnych, spotkaniach odbiorowych na budowie oraz prowadzenie sprawozdawczości i koordynacja przepływu wniosków materiałowych i innych powstałych w trakcie realizacji prac,
- prowadzenie bieżącej korespondencji, w tym pisemne wystąpienia do wykonawcy robót budowlanych czy nadzoru inwestorskiego, organizacja spotkań między interesariuszami,
- prowadzenie analizy ciągłości i płynności wykonania robót budowlanych,
- udział w przygotowywaniu dokumentów finansowych do płatności, analiza wytycznych do sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz prowadzenie ewidencji postępu prac i rozliczeń finansowych w zakresie prowadzonych inwestycji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość procesu inwestycyjnego,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane, rozporządzeń i decyzji wykonawczych, ustawy o finansach publicznych a także ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- znajomość obsługi pakietu MS Office, programów kosztorysowych (np. Norma), AutoCAD,
- podstawowa znajomość zagadnień ekonomicznych,
- gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość programu MS Project,
- odpowiedzialność, współpraca w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL" (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 64/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- miejsce świadczenia pracy: Powidz (woj. wielkopolskie),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Joanna Chwiłkowska, Orzechowo.
Uzasadnienie: Kandydatka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.